Snel met de taxi van Haarlem naar Amsterdam Schiphol

Taxi023 - Taxi Haarlem AmsterdamAfgelopen zomer had ik samen met mijn vrouw een reisje geboekt naar Portugal. We hadden de tickets al in huis en de koffers waren gepakt. Alleen hadden we geen rekening gehouden met de auto die natuurlijk net op het moment dat je de auto het hardst nodig hebt, kuren begon te vertonen. De auto moest dus naar de garage en de monteur wist ons te vertellen dat de auto binnen 5 dagen weer zo goed als nieuw zou zijn. Vijf dagen lijkt kort, maar als je vlucht naar Portugal de volgende dag al vertrekt, dan is vijf dagen veel te lang. We moesten dus een andere oplossing zoeken om van Haarlem naar Amsterdam Schiphol te reizen. Allereerst overwogen we om een trein te nemen. Probleem was echter dat onze vlucht om 8 uur in de ochtend was. En als je twee uur van te voren op het vliegveld wil zijn dan moet je dus al om 5 uur met de trein. En om 5 uur rijdt er nog geen trein. Persoonlijk vond ik het niet zo erg, want ik heb het niet zo op het openbare vervoer. Er gaat altijd wel iets mis. En gezien we al genoeg pech hadden met de auto, had ik geen zin om ook nog eens extra pech te incasseren, omdat er weer eens iets mis is bij NS. Dus hebben we besloten om een taxi te reserveren. Om precies te zijn een taxi van taxi 023. Deze taxi service staat namelijk bekend om de snelle service en de taxi heeft Haarlem Amsterdam als vaste route. Dus je kunt niet veel meer zekerheid verwachten van een taxi centrale als van taxi 023. Het voordeel is dat je kunt reserveren voor een taxi tussen Haarlem en Amsterdam. Ideaal, want je kunt de tijden afspreken en het bedrag ligt vast voor een ritje met de taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol. In ons geval hadden we de dag van te voren een taxi besteld. De taxi Haarlem Amsterdam Schiphol zou de volgende dag om 5 uur bij ons voor de deur staan. Om 5 minuten voor 5 in de ochtend was de taxi van taxi 023 ter plaatse. We hebben onze koffers in de kofferbak geplaatst en om 1 minuut voor 5 waren we onderweg. De taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol reed ons naar het vliegveld in minder dan 25 minuten. Het was in de ochtend natuurlijk rustig op de weg, dus dat hielp. Eenmaal daar hielp de chauffeur ons met de koffers en wenste ons een goede reis. Niet dan lof dus op dit moment voor de taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol.

Van Amsterdam Schiphol terug naar Haarlem met de taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol

Na 11 dagen waren we weer terug en we hadden van te voren via internet wederom een afspraak gemaakt met taxi 023. Als ze ons met de taxi van Haarlem naar Amsterdam konden brengen, dan was het vast ook niet zo lastig om ons van Amsterdam naar Haarlem te brengen. De Taxi stond al op ons te wachten toen we naar buiten liepen. We hoefden dus niet te wachten, we hoefden ook niet lang met onze koffers te sjouwen en we hoefden ook niet onze auto op te zoeken in dat reusachtige parkeer terrein. Al met al was het een zegen dat onze auto vlak van te voren besloot kuren te gaan vertonen, want de vakantie was nog nooit zo ontspannen. En dat natuurlijk allemaal dankzij de goede service van taxi 023 die ons met de taxi van Haarlem naar Amsterdam Schiphol wist te brengen en vervolgens ook weer van Amsterdam Schiphol naar Haarlem. De chauffeur was wederom vriendelijk en behulpzaam en was erg geïnteresseerd in onze avonturen in Portugal. Het is altijd leuk om bij thuiskomst te kunnen vertellen over je reis. Als je tenminste fit bent, maar wij vlogen om 3 uur in de middag, dus we waren nauwelijks vermoeid. De taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol van taxi 023 heeft ons keurig thuis gebracht en de prijs voor de rit was identiek aan de prijs die we moesten betalen voor de heenreis. Ik raad deze taxi service dan ook van harte aan. Ook als je wel een auto hebt, maar je woont in de buurt van Haarlem dan is het zeer comfortabel om toch met een taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol te reizen.

De vele voordelen van de taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol

Als je met de taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol gaat reizen dan zijn er nogal wat voordelen. Zo is de taxi tussen Haarlem en Schiphol erg snel en professioneel. Ze zijn in de regel stipt op tijd en mocht er iets misgaan dan bellen ze je op, want als je reserveert vragen ze altijd om je telefoonnummer. Ideaal voor wanneer je buiten staat te wachten. Verder hoef je geen cash mee te nemen als je met de taxi tussen Haarlem en Amsterdam Schiphol reist, want je kunt in de auto zelf met de pinpas of met je credit card betalen. Ideaal natuurlijk voor wanneer je op vakantie gaat, want je wilt niet al te veel cash geld op zak hebben. Je wilt immers geen gemakkelijk doelwit zijn voor zakkenrollers. En met een tripje naar bijvoorbeeld Barcelona doe je jezelf een groot plezier om helemaal geen geld op zak te hebben.